Dedi jo Dunsanak Sadonyo.

Sabananyo ambo indak bamukasuik masuak ka wilayah teknis seperti PSC dan
Cost Recovery. Lagi2, ambo cuma manganakan kalau kadang2 awak sabananyo
punyo andil juo dalam "sumbangan pihak lain" yang awak sangaik batarimokasi
itu.

Memang ambo pernah ditugaskan untuak itu dulu. terakhir ambo baraja lo
baliak tentang itu waktu 2-3 tahun yll ado nan maajak ambo masuak BPMIGAS.

Kesimpulan ambo, isu cost recovery itu terlalu luas dan teknis untuak
dibahas di Palanta ko (walaupun dengan judul OOT). Apolagi iko bukan isu
sederhana. Untuak tataran konsepsi (tamasuak nan tercantum di kontrak)
mungkin nampaknyo sederhana. Tapi kalau lah sampai tataran pelaksanaan,
sepertinya ini tidak sesederhana yang dibayangkan. Buktinya? gampang, cubo
di googling, banyak sekali carito tentang Cost Recovery iko. Artinya, ada
saja tidak kesepahaman antara berbagai pihak tetang teknisnya.

Riri
48/L/Bekasi