Salam,

mantap... awak agiah cindua sagaleh gadang tuak pdg panjang [+5]

awak kini ko yo paralu insan nan sehat, berpendidikan, berakhlak dan tak
lupo paduli samo lingkungan hidup. Aspek2 nan manunjang kaarahko [mis.
sikolah, mahsakik] kok manuruik ambo yo wajib di gratiskan dan mudah diakses
oleh urang badarai.

nan lain nyo, mode lap karajo, maikua se lai tuh, kalau 4 faktor tu lah ado
di tiok individu.

--
http://wempi.nokspi.com