Assalamualaikum ww

Suwai ambo jo sanak TR ambo pun lah lamo ragu jo SA tu

Nan ambo tau di SA tu banyak kepentingan tarutamo negara adidaya dengan anak
emasnya isarael, walau minyak banyak bana diparuik buminyo tapikan nan pandai
ma-ambiak minyak tu kan urang lain, jadi indak heran awak dek ketergantungan
itu
karatu as indak tapacik dek SA sagalo keputusan tarutamo nan bahubungan dengan
dan atau menggangu kepentingan asing tu iyo badiskaskan dulu ka pentagon buliah
indaknyo, mako SA kok indak dapek diharok bana doh kecuali manjago 2 tanah suci
Makkah Al Mukaramah dana Madinah Almunawarah sadangkan tanah suci nan ciek lai
Masjidil Aqsa Baitul Makdis Pilistin indak bisa mangecek SA tu doh

Iyo tu sanak TR, lah baratuih mungkin baribu banyaknyo pangeran ko, kok dietong
sajak rajo nan partamo hinggo kini tantu lai juo parangai pangeran2 tu nan
malangek, eh... mereka itu kan manusia juga, samo lo jo awak tamasuak urusan
duniwi dan nafsu sarato sahwat ko tantu manyangkuik keimanan nan batinggi
barandah pulo per indifidunyo

Soal dongeng ambo tantang Wahabi dan kutiko partamo  SAK (saudi arabiya
kingdom)
ko didirikan saisuak HANYO SABATEH CONTOH, contoh bagaimana ISLAM KAFFAH nan
sanak TR ok kan tu, bisa diterapkan melalui sebuah power/kekuasaan yang
kebetulan urusan nan ciek ko diserahkan rajo ka Abd. Wahab dan iko memang
sasuai
bana jo cito2nyo untuak mahabihkan faham nan indak sa mahzab jo inyo, aratinyo
lewat sakin nan bengkok bakaluak tasisik dipinggang Abd Wahab ko impiannyo
untuak mamakai mahzabnyo sacaro resmi dikerajaan bisa tacapai

Caro nan saroman ko pernah pulo diterapkan dikampuang awak yang kemudian gagal
karano suatu sebab nan kito lah samo tau juo dan sudah pasti caro2 tu indak
cocok lai doh diaplikasikan, dek dunia kini lah barubah, jadi harus ado
terobosan lain, kok iyo kito ingin juo memecahkan permasalahan umat nan samakin
kompleks dinagari awak ko, kok indak, pun indak baa bagai doh, posisi awak akan
digantikan dek kawan nan lain

Sual ma-angok kalua badan, indak jalas dek ambo mukasuik sanak tu doh

Nan ambo fahami Islam tu bagai sabatang badan, jadi angoknyo samacam sajo yaitu
Islam, indak ado beda dek Islam tu apokah Kurai jo Quraisy, Oman jo Piaman,
Yaman Selatan jo Pesisir Selatan, Mesir jo Riau Pesisir pokoknyo dimano sajo
suara adzan dikumandangkan disitulah Islam, indak ado Islam Minangkabau indak
adopulo ado Islam Arab, kan Islam tu ciek sajonyo, jadi dek badan kitoko ciek
tantu angoknyo pun ciek pulo yaitu angok Islam atau nafas2 Islam, lain hal kok
jo paru2 yahudu jo hiduang sarani awak ma-angok, iyo itu mungkin nan dinamokan
ma-angok kalua badan, sudah tu apo pulo tu mukasuiknyo caro VOC dan mambaok
urang lain, urang nan lain nan ma pulo tu mukasuiknyo tu, maaf yo, indak jalas
dek saya mukasuik sanak tu doh, tolonglah curaikan buliah jalas dek saya dih,
jzklh

wasalam
abp58