From: Ryan Firdaus <ryanfirdau...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sun, 26 Dec 2010 23:39:17
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Jimek   By : Rina Ritrina

"Jimek" ko kalau di lafazkan jo bunyi "Jimaik"...ado kontonasi artinyo..nan
mambao arti 'azimat'..contoh kalimatnyo :..sakambuik jimaik wa'ang baok
marantau
mah! ka pai karajo atau ka manjadi dukun wa'ang....

ciek lai makna konotasinyo adalah catatan kecil yang di bawa curi2 kutiko
ujian(
apolai kalau ujian akhir)..iko nan paliang di benci dan paling di cari dek ibuk
guru2 katu di SMA dulu..ba macam tenik dan taktik kutiko mam bao "jimaik' ko
dlm
kelas kujtiko ujian..

di antaro nan paling popular dek kami kutiko tu adolah manulih rumus2 fisika
atau kimia dgn tulisan "mini", seukuran jari, di lipek ketek2..di latakkan di
celah jari tunjuak jo jari tangah.....

kutiko urang lain bakaruik kaniang ma ingek sagalo rumus...nan inyo dengan
selamba mancaliak 'Jimaik' dgn ke ahliannyo.....

he..he..terima kasih Rina, ma ingekkan sebagian kejadian maso remaja dulu....

Ba'a gak ati da Jepe, da Riri...lai ado pengalaman kawan2 ndak????

wassalam

Ryan Ipoh