From: Arman Bahar <arman_ba...@ymail.com>
To: rantaunet@googlegroups.com
Sent: Wed, February 9, 2011 4:27:18 PM
Subject: Bls: Bls: [R@ntau-Net] Fatwa Liga Muslim Dunia - Ahmadiyah
Sesat----BUYA

Iya pak ditingkat elit memang begitu, sayang kurang sosialisasi kebawah,
masalahnya kalau udah massa di akar rumput yang bergerak dan tidak terkendali
akan sulit sekali melerainya

Secara tiori Islam kan iyo malarang saling bunuah, jadi nan paralu kan samo2
tenggang raso, jan tenggang raso ditagih ka urang Islam sajo, nan pemurtadan
diam2 ba-jalankan juo, jadi kan masalah nyo sia nan mulai, Islam tu indak ka
manggaduah kalau indak digaduah, baa gak ati namun demikian kok ditingkek elit
kan terkendali, tu mah patang ko baru prakarsa Dien Syamsuddin ado pertemuan
tokoh antar umat beragama, lha di akar rumput siapa bisa menduga, kan gitu,
jadi
kok lai samo2 manjago pasti aman tapi kok lah didahului, itu nan sulik
membendungnyo
wasalam
abp