Maa Angku Darwin Bahar sarato Suluah Bendang di Lapau,

Ambo indak tahu tahu labiah detail manganai adab bakutubah. Nan takana, batua
atau tidak, si Makmum indak buliah batanyo ka Khatib sadang bakatubah. Tapi
kalau Khatib dalam khutbahnyo nan seharusnya mengeluarkan kato-kato suci, tapi
melemparkan lembing berapi dari lidahnya, bolehkan si Makmum (audience)
menyetop si Khatib, mengucapkan sastaghfurullah, sebagai isyarat kesalahadaban
(unethical remark) si Khatib? Lebih radikallagi, bolehkah si Makmum menyururuh
turun si Khatib dari mimbar?

Salam,
-- Sjamsir Sjarif
Santa Cruz, CA, 2 April 2011