Bana Angku Taufiq, 7 tahun nan lalu ambolalu dai Pekanbaru ka Taluak Kuantan.
Sapanjang jalan tampak di ambo banyak pamukiman ketek-ketek jo lapau saroman
itu. Babi piaroan pun main-main di muko lapau. Tampak pulo gareja ketek-ketek.
Tantu kini lah tambah rami.

Katu tu kelapa sawit masih ketek-ketek, tantukini lah panen banyak tu.

Jalan Pekanbaru - Taluak tu sabana strategis tu walaupunh tamaknyo daerah
langang. Japang lah lamo tahu itu jalan strategis, samoai mambuek jalan
koretapi dari Muaro Sijunjuang ka Pekanbaru.

-- MakNgah