Ibu Evi

Ambo lai disuduik lapau juo, sakali2 lai manyolo juo topik2 nan
menarik hati dan lai raso tajangkau. Ambopun suko jo RN karena bisa
belajar sambia menambah dunsanak juo.

Selamat ka tangah baliak Bu, semoga jadi sitawa dan sidingin penyejuk lapau kito

Salam

Andiko sutan mancayo

Sent from my mobile device