Tarimo kasih banyak, lah sanang ambo mandanga lah sajuak di kiro-kiro. Dek
karano alah anam tahun duduak di Lapau tantu mulo-mulo duduak ka Lapau lah
mampakanalkan diri wakatu itu. Mungkin MakNgah indak mangkasanoi (mangasanoi?).
Walaupun tanyo MakNgah pado akia paragfraf partamu ruponyo talampau sangajo
atau tidak, bialah, indak baa doh.

Memang di Lapau awak ko banyak bana failosof alamiyah. Buah pikiran tasambua ka
Lapau hampia rato-rato tiok tigo minik sagalo topik ...

Itulah, istilah "Sumbar" nan manyesumbar tu barangkali cocok bana. Namun,
MakNgah mungkin agak konservatif, masih mamiliah nan agak panjang, "Sumatera
Barat"; hampia indak namuah mamakai istrlah Sumbar doh. Sabab tiok mancaliak
kato "Sumbar" tu agak babulu mato awak.... :)

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif