From: "sjamsir_sjarif" <hamboc...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 28 May 2011 23:50:20
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Katarak

Maa Angku Dr. Suheimi,

Pengalaman dengan umur setua itu memang banyak dirasakan orang. Verifikasi dari
Angku Jacky pun dapek kito rasokan. Ambo sandiri sajak duo tahun ko pun lah
dibujuak-bujuak dotor mato untuak operasi katarak. Namun ambo kecekan bialah
ambo pikia-pikia dulu. Keceknyo, jan lamo-lamo bana bapikia. InsyaAllah lah duo
tahun indak taraso lamo doh. Namun ambo tatap dipareso sakali tigo bulan dan
sakali satahun pareso komplit tamasuak physical check up.

Patang lah dipareso pulo, dotor lai galak-galak sajo, keceknyo, lai stabil mah.
Kecek ambo bara lamo ambo dapek maago wakatu untuak operasi ko? Satahun, duo
tahun" Kito caliak-caliak juo nanti tigo bulan lai keceknyo. Tapi dek kacomato
ambo hilang, mangko kini ambobarani mambali kacomato baru. Karanosalamo 5 tahun
ko ukuran lensa indak barubah. Keceknyo indak paralu mambali nan baru doh
karano saketek bana bedanyo dari tahun nan lalu. Kini dengan prescription
teakhir ambo cubo mambalinyo karano menyetir misti pakai kacomato. Kok indak
kanai tiket pulo awak. KIini mangunggu 10 hari lai baeru ka tibo kacomato tul.
Mudah-mudahan batambah tarangjuo dunia ko, batambah tarang juo pikiran di
bulakang mato tu.

Saroman Angku Jacky ambo pun kini lah dianggap pasien glakoma. Ambo indak tahu
dahulu wakatu 40 tahun nan lalu ambo dikecekkan dotor mato ambo dicurigai kanai
galkoma (Suspected Galucoma). Wakatu itu karano partamu kali mandanga istilah
"glaucoma" tu ambo tanyo ka dotor, apo tu panyakik ambo? Keceknyo, you might be
blind. Ambo tacangak mandanga. Tapi keceknyo, not tomorrow, not next year
eiter, but it's better to know and stay under doctors' observation. Namun sajak
itu ambo salalu mangawasi dan mencek tekanan (pressure check) mato sacaro
berkala. Dan berdoa kapado Allah Subhanahuata'ala jan lah ambo sampai buto Ya
Allah. Alahamdulillah insyaAllah sampai hari ko ambo masih dapek mancaliak.
Kapatang tu pressure lai batambah randah malahan.

Samantaro tu ado kawan ambo, saumua Angku Suheimi operasi katarak. Ambo
maobservasi perkembangannyo dan tatap mangikuti keadaannyo sajak sabalun
operasi. Kini lah salasai operasi sadang recovery.

Kawan ko maagiah ambo brosure dari doktor. Ambo cubo mancaliaknyo di Web ado
ciek nan dapek ambo sampaikan untuak dibaco di web:

http://www.glaucoma.org/treatment/cataract-surgery-and-glaucoma.php

Mudah-mudahandapek untua paarintang hati.

Nan cuiek lai mungkin takauruang di database mereka, indak dapek ambo
sampaikan. Tapi kalau kito ketik "glaucoma cataract" di Google Search akan
kalua babarapo keterangan penting nan dapek kito parajai elok-elok.

Tantu Angku Dotor lah banyak mangatahui tantang itu. Namun dek topiknyo
malingkup parasaian kito nan lah baumua dan banyak adidunsanak nan ka manyusul,
rasonyo katarangan ko dapek kito gunokan untuak Kito nan Basamo.

Samantaro itu ambo doakan mudah-mudahan sukses dalam operasinyo. Kabakan juo ka
kami baa nanti prosesnyo.

Dengan Doa dan Harapan dari Jauah di Subarang Lauik. Tatumpang pilo salam ka
Induak Bsreh nan mungkin sangat khawatir pulo ka kakaadaan Suami baliau nan
sangat baliau dicintai. Mudah-mudahan ado masonyo basuo pulo awak baliak maota
basamo-samo.

Salam,
--MakaNgah
Sjamsir Sjarif may 28, 2011