Takana di ambo dahulu, tahuan 19760an di kampus University of Illinois Urbana
Champaign, saurang mahasiswa urang Jakarta bangih-bangih ka kawannyo. Keceknyo
"Nenek Moryang Lu!" Sayangnyo kawan ko urang bahabaso Inggirih, saketek-saketek
baraja bahaso Indonesia. Ambo tagalak sengeng, karano kawan tu tacangak sajo.
Iyo, apolah aratinyo di anak bahaso Inggirih tu, nan ambo terjemahkan, "Your
Ancestor!" Tambah tacongan-congang inyo lai, "My Ancestor?" keceknyo ...

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif