Dek indak tau apo arati "ass" ko, ambo tanyo ka kamuih meriam-webster dan
oxford online.

Arti nan partamo katonyo sejenis mamalia
Nan kaduo "buttocks" (oxford) atau "stupid" (webster).

Dek karano ndak ado foto mamalia tu, jadi tapikia2 dek ambo, ba a lah garan
bantuak hewan mamalia nan banamo "ass" tu ...

Riri

Riri Mairizal Chaidir
Bekasi/L/49