Ha...ha....agak bagalau...gara2 lagu jadul koh....Oh yo kalau indak
salah Christine Panjaitan ko manikah jo Dokter nan batugeh di
Samarinda. Ma ampia2lah kasinan mintak foto bareng...he...he...

Tanyo reni tadi ndak ka dijawek doh, batangih tangihan manjaweknyo...ha..ha...

Oh yo pak Riri, nan ma di Padang Panjang nan banamo bukit berbunga,
ambo pernah mandanga tapi sampai kini indak tahu.

Salam

Andiko