Tarimo kasih Ajo Duta,

he he kalau para pejabat datang, yo lah  basitungkin liau.. indak di amrik sajo
doh Jo.

takana maso ambo di Angola,  pertamo kali tibo disinan th 2004, dek awak
urang Indonesia, bakirim bana  kopi passport jo visa karajo ka kedutaan
Indo terdekat di Namibia dek indak ado hubungan diplomatik indo jo angola can
do
ka iyo bana. Indak ado tanggapan ba bi bu bagai doh. akhirnya yo lah bak kecek
kawan, kalau anda orang Indonesia lebih baik belajar mengurus dirimu
sendiri..(poor indonesian)

Beberapa th kemudian setelah angola mulai gencar membangun acok basobok jo TKI
dari Jawa barat, surabaya dan bali  nan dibawo perusahaan kontruksi cino jo
korea ka Angola, Dek samo samo urang Indo jan ka bahaso portugih lai bahaso
Indonesia sajo ba petai petai, Maso ambo disinan acok ambo hubungi mereka
sambil
bertanya apa kabar dan menasehati hati hati jan sampai berbuat bodoh memastikan
masing2 memiliki hp biar mudah kontak kontak.  Walau jarang bertemu muka nan
batalepon lai acok kami.

Disiko bana kini kalau ka batanyo rancak ka sesama urang awak disiko

Salam
Zulkarnain Kahar