Ajo Duta, apo nan salah kok ughang-ughang nan manjago Kedutaan awak itu
labiah 30 tahun indak baubah kalakuannyo.
Mungkin inyo maraso satiok urang nan datang kasinan ka mintah pitih wee jee
nyeh.
Apokah satiok ughang Indonesia nan datang kakantua kadutaan itu adolah
masyalah jee untuak ughang-ughang hebaat itu, apo indak ado saketek juo raso
persaudaraan untuak awak samo2 sanagari, dinagari nan jauh itu.

Rasonyo kalau masuak kakantua kadutaan nan kaku itu indak labiah sarupo
masuak kakantua Kalurahaan di nagari awak.

Mudah2an suatu saat akan barubah mind-setnyo. Tapi apokah bisa baubah,
labiah 30 tahun sarupo itu jee nyeh kulikaik ughang2 nan maraso rakyat nan
harus melayaninyo.

Salam, Darwin Chalidi, 62, Tangsel