Usulan ambo

Kalau memungkinkan, ado satu restoran atau cafe yang manjua masakan
Padang yang kalau menginginkan sebuah masakan, harus dipesan dulu dan
pesanan itu ado di daftar menu. Terus perlu terobosan untuak pemakaian
lado sahinggo makanan, selain pas di lidah juga indah dilihat. Mode
patang ambo makan Lado isi tahu di Mexico, bukan tahu isi lado mode
banyak di nagari kito. Namo masakannyo Chiles rellenos de queso, iko
linknyo

http://localdifference.org/retailerdetail.asp?NewsID=54

Salam

andiko