Lai ambo baco, mancaliak rutenyo, agak balawanan arah jo jalan ambo. Muloi dari
bukittinggi - Baso - Batusangka - Sumawang - Umbilin. Sudah tu ambo taruih ka
Danau nan Duo, baliak ka Bukittiggi malalui Padangpanjang.

Sanang ambo mandanga lai Paki Mochtar batamu jo Prof. Mahmud Junus. Ambo
mangiro baliau alah maningga karano mancaliak tahun-tahun penerbitan
buku-bukunyo, rasonyo jauah labiah senior dari awak. Di toko-toko buku gadang
di Kuala Lumpur dan Singapura banyak Tafsir Mahmud Yunus di bookshelves mereka.
Sadangkan Kamus Arab - Indonesia nan ado ditangan ambo kini tabik tahun 1972.
Bara umua baliau kini?

Kok bakanti bajalan jo JoDuta dan Angku Saaf rancak Pak Mochtar putakan Yutube
ko, untuak kenangan baliak buliah dicaliak jalan-jalan nan malatar bulakangi
lagu tu:

http://www.youtube.com/watch?v=uKSFPmvZLXk&NR=1

Salam,
-- Sjamsir Sjarif