From: sjamsir_sjarif <hamboc...@yahoo.com>
To: rantaunet@googlegroups.com
Sent: Monday, October 3, 2011 11:12 PM
Subject: [R@ntau-Net] Re: MOCHTAR NAIM: SEHARI BERKELILING GUNUNG MARAPI

Iyp Pak Mochtar, Prof. Mahmud Yunus bukan sajo labiah senior dari kito tapi
baliau satu generasi angkatan M. Natsir, M. Hatta, M. Yamin, Hamka, Rasuna
Said, Buya Uki dll semasa.
Iko sekedar garis besarnyo dapek sumber:
http://luluvikar.wordpress.com/2005/08/23/biografi-mahmud-yunus/

Ambo dari Ampek Angkek, saplateau awak, saAgamTuo jo Banuampu. Kalau kapatang
tu Pak Mochtar dari Baso ka Bukittinggi, itu lah malalui tangah-tangah Ampek
Angkek dari Timur ka Barat. Kalau di kami Gunuang Maraoi di sebelah selatan, di
Banua di sebelah timur. Kami dapek barangin mancaliak katigo Gunuang Sago -
Marapi - Singgalang.

Langkah-langkah mambina universitas Mohammad Natsir tu paralu digiatkan;
mudah-mudahan menjelma dan berkembang untuk angkatan kemudian.

Salam,
-- Sjamsir