mamanda Duta yg ambo hormati,

memang sabalun kkd. Zulkarnain ko lolos manjadi pimpinan KPK, sangaik
banyak dan
bagalibuik tunja berita berita yg menyudutkan beliau, mulai dari
lapindo, sampai
ka masalah salah tangkok di jatim. kitopun di pkdp mampatanyokan ka
baliau, dan
jawaban beliau cukuik arif dan akuntable (ndak usah kito urai disiko,
karano
bukan substansi diskusi awak), bahkan beliau manyarankan agar pkdp
atau urang
minang indak usah tasingguang jo melakukan tangkisan2 terhadap
pemberitaan2 yg
miring dan tendensius itu. Beliau mangecek insyaallah, kebenaran akan
memandu
kalau beliau diijinkan dek Allah menjadi salah satu pimpinan KPK.
Haa..iyo
taparangah awak dek nyo mamanda. Detik itu juo kito minta beliau
sebagai
penasehat PKDP DKI,bukan dek jabatan liau nan alah tinggi (calon jaksa
agung/koordinator staff ahli jakgung), tapi dek karano attitude,
kesederhanaan
dan contoh hidup bertaqwa yg di perlihatkan beliau salamo berinteraksi
jo warga
rantau di Jkt iko, sahinggo jadilah beliau wakil ketua dewan penasehat
PKDP DKI
periode 2011-2016, dengan ketuanyo Kkd. Jhon Kenedy Aziz.

Baitu juo, dalam proses pemilihan kapatang, bagalau fihak yg
menawarkan bantuan
politik baik yg masuak ka PKDP maupun yg langsuang ke beliau tu. Alih
alih
ditarimo dek beliau, malahan beliau minta tolong, jangan ado gerakan
sekecil
apapun dari kito atau siapopun yg mengarah kapado pendukungan dalam
bentuk
apapun. "iko petikan pembicaraan kami dgn beliau sawaktu beliau
diumumkan lolos
di 20 besar":

"Ambo berharap jan ado usaho2 dlm bentuk apapun yg mengarah kapado
menggalang
dukungan atau simpatik", iko justeru akan merugikan kito basamo,
terutamo ambo
sendiri", ambo indak akan melalukan segala cara untuk lolos sebagai
pimpinan
kpk, yg utamo adolah, ambo ingin mengabdi dalam pemberantasan korupsi.
Bilo
Allah SWT mengijinkan, maka tujuan ambo akan tercapai. Bila gagal
tapiliah, ambo
tetap bersyukur dan terharu, bahwa dari 200 pendekar2 hukum nan
berkompetisi
mengadu kemampuan ilmiah dan hukum, ambo nan tuo usia pensiun ko lai
masuak nan
ke 20 besar dilevel Nasional, Alhamdulillah, ambo akan mengabdi
sebagai dosen
lai" demikian petikan dialog kito jo beliau di PKDP sabalun rayo
kapatang.

Salain itu banyak nasehat nasehat dari beliau, nan di sampaikan ka
kami dalam
setiap pertemuan atau rapek di Jakarta, rato2 nasehat yg menyangkut
keimanan dan
kapatuhan hukum.

Dek karano, beliau alah tapiliah kini sbg salah satu pimpinan KPK,
paling tidak
kito meyakini, bahwa proses tapiliah beliau adalah pertimbangan
profesional dan
intergritas, sarato nan utamo dihelo dek tangan Allah SWT. Makonyo,
tanpa minta
restu dari Kkd Zul, kito kini barani dan paralu memberikan
klarifikasi, kalau
ado berita berita yg bernuansa memojokkan atau miriang satantang putra
Piaman,
dunsanak kito nan tapiliah manjadi salah satu petinggi di Republik
ini.

Salah juo di kami nan mudo mudo ko di tanah air, indak
mengkomunikasikan hal nan
dialami di Jkt ko kapado Mmd Duta di USA, tapi memang dek permintaan
beliau
nantun tadi, kito indak pernah melakukan klarifikasi selamo proses
pemilihan
masih berlangsung.

Kalau kiniko kito memberi klarifikasi, sudah pasti bukan atas nama /
sebagai
corong atau juru bicara lembaga KPK, namun lebih dari itu bahwa kito
wajib
menjadi corong kebaikan (kalau memang manuruik kito ybs baik) untuak
warga
Piaman yg mengemban tugas berat dikancah nasional, mudah2an baitu juo
kito
baharok sikap urang minang pado umumnyo.

Salam dan mohon maaf dari ambo Mmn Dutamardin Umar nan jauah di nagari
paman
sam.

Waasalamualikum Wr Wb

Muharmein ZC/45/Jakpus