From: Dewis Natra <dewis.na...@gmail.com>
To: rantaunet@googlegroups.com
Sent: Thursday, 22 December 2011, 14:41
Subject: Re: [R@ntau-Net] Promosi buku ~ Padusi ~

Uni,
Sakali lai, selamat ateh penerbitan buku iko...semoga bermanfaat untuak
generasi mudo minangkabau, zaman kini salah satu pola pewarisan adat lewaik
buku.

Is St. Marajo, 43, sikumbang, Sungai Pua, Tangerang
www.cimbuak.net
#KAMPUANG JAUAH DIMATO DAKEK DIJARI#

Blog :
http://urangminang.wordpress.com
http://palantaminang.wordpress.com

Pak Zultan, nakan Naldi, nan ambo hormti,