Iyo, mungkin itu underground mantra, karano dalam mantra-mantra (pangaruah Sufi
atau Syiah?) banyak nan panjang-panjang saireh tadanga pulo maso mudo sisuak.
Istimewa dalam "ilimu kaba" (kebal) antaro lain-lain tadanga macam-macam
campuaran variasinyo:

"duduak aku badindiang batu,
tagak aku badindiang batu,
Ali dihadapan aku,
Kiraman Katibin di kiri di kanan aku."

Sudah baco-bacoan tu,
ado lo tambahan ambuih-ambuih kiramatnyo ...

--MakNgah