maaf ambo nan mudo ko ikuik sato saketek

satau ambo, antropolog Unand lai banyak nan meneliti ttg adat dan
kebudayaan Minangkabau. tapi mgkn publikasi nyo kurang banyak.
mgkn bisa minta tolong ka member milis ko, Nanang Farid Syam (Antropologi
Unand 95)

urang rumah ambo, antropolog dari Unpad taun 2006 pernah penelitian pulo
ttg Gala Adat (Sako) di nagari Saniangbaka - Solok.

ciek lai, sosiolog Unand, pak Emeraldi Chatra pun pernah buek buku nan
judulnyo, "Adat Salingka Desa"

.: Yudi KudaLiar :.

PIN BB : 32927728
YM : yudifebri