On 10/11/05, Mihai Voica <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
> aloci doar [sa zicem] 120kbit

> ba se poate, asta e avantajul lui htb in fata lui cbq, ai clase de tip
> arbore, clasele child pot imprumuta de la parent
>
> child1
> /
> parent
> \
> child2
>

> in cazul tau:
> parent: rate 120kbit
> child1: rate 64kbit ceil 64kbit prio 1 (aici bagi client citrix)
> child2: rate 56kbit ceil 120kbit prio2 (aici bagi retul celor 7 statii)

  Merci de raspuns!! Acum stiu cum sa o apuc. Cred ca o sa fac un server
dedicat Bridge si la configurare pun identic Upload/Download. Inca o
lamurire mai vreau.
In cazul pus de tine, child1 are garantat si maxim 64kbit, restul se zbat in
56 (cand face trafic copilu'1) si cand nu, se desfata in 120. Gresc?
 Ar fi minunat asa.