> asta se preteaza, bineinteles, daca te intereseaza niste statistici
> pe termen mai lung ;)

Ce am cerut eu si ce mi-ai dat tu? Daca am nevoie de asemnea tools, sunt
o gramada si personal prefer netacctd, sau un tool de export flows.

Pe mine ma doare cu totul alta problema: de exemplu, la un moment dat,
dau cu tcpdump si vreau sa vad si eu, dintre hosturile ce comunica in
acel moment, care cat trafic face, samd. Adica sa vad:

1.1.1.1 <-> 1.2.3.4: 4000 bytes... etc

Dar asta sa vad in timp real, pe timpul sesiunii care o vreau eu... Sa
zicem pe 10 minute cat tin tcpdump pornit!

--
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg