On Fri, 2 Dec 2005, Daniel Colicov wrote:

placa de retea duala este pe pci-eXtended, adica pci64. placa este

        pci-x != pci64.

conceputa pt slotul asta, nu este pe pci32. o sa i-au 2.6.13.4 ii pun PoM-ul si optiunile de mai sus sa vad ce o sa iasa. regulile sunt facute cat mai cu putinta sa faca match inca din mangle-prerouting cat mai posibil la nat nu am cum sa renunt deocamdata desi nu se face trafic mare prin el..

Atunci eu ti-as recomanda sa muti nat-ul de pe masina aia pe altceva mai slab. Daca zici ca nu se face trafic mare prin nat atunci chiar nu are rost sa-l tii activ pe masina asta prin care trece atita amar de trafic.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless