Mi-a dat un coleg o problema interesanta:

Se da un program (P) oarecare [*], care cind ruleaza simuleaza functionarea unui circuit integrat. Circuitul simulat are o prima faza in care "booteaza prin seriala", proces care e foarte lent si se repeta identic de la o rulare a lui P la alta. Exista vreo posibilitate de a face (din linux --- mediul in care e generat si rulat programul P ) un "snapshot" al starii lui P (la momentul imediat ulterior celui in care circuitul simulat a terminat de boot-at), astfel incit la rularile ulterioare sa poata fi reluata executia din starea in care era P la momentul respectiv?
Nu veniti cu ideea rularii in gdb, pe asta am avut-o deja.

[*}executabilul P este rezultatul obtinut prin folosirea unor scule EDA, precum vcs de la www.synopsys.com