În data de Ma, 06-12-2005 la 14:31 +0200, lonely wolf a scris:

> exact asta ma intereseaza, dar eu nu stiu de nimic care sa semene...

M-ai facut curios. Se pare ca e totusi destul de dificil de realizat:

http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/9802.1/0846.html
(pe de alta parte mesajul e din 1998)

Unii se pare ca au reusit cate ceva:
http://cap.anu.edu.au/cap/projects/esky/

Dar nu am gasit nimic de genul "download".

Mai cauta pe google dupa "checkpoint restore process" :)

--
Cioby

Opiniile exprimate nu apartin nici unei companii.
Nu sunt sigur nici macar ca sunt ale mele.