> debian e chestia aia careia ii spui ca nu vrei exim si-ti baga el
> altceva ca sigur ai nevoie? si dupa ce scoti si altcevaul ala raman
> activate scripturile de boot de la respectivul ? si evident se supara pe
> tine ca nu poate sa porneasca programul cutare pentru ca nu mai exista ?

In cazul asta foloseste SuSE sau RedHoit.... ca in mod sigur sunt mai bune
decat slackware sau debian :))

RedHoit nu e ala care iti dadea eroare la instalare ca nu stiu ce s-a
intamplat cu anaconda?

Dar SuSE parca are o mica problema la update.... Iti updateaza kernelu si
dupa aia iti da niste erori super adevarate.... Cel putin asa mi-a facut
mie...