On Tue, 27 Dec 2005, Liviu Daia wrote:

   Programul pe care l-am postat face fstat(2).  Nu stat(2), nici
lstat(2).

Da, am vazut, insa am insistat sa se foloseasca in continuare fstat() pentru ca daca se apuca nus' care (nu zic de tine care stii ce faci, ci de un oare care "nus' care" - se stie el de pe acum) sa testeze pe aici o sa dea cine stie ce mail trasnit pe lista ca nu poate face lstat() pe un socket sau mkfs pe /dev/input/mice.

   Este 4096 sub Linux si 65536 sub OpenBSD, cum spuneam in primul
mesaj.  Sub Linux asta coincide cu ce rezulta din "ulimit -p", sub
OpenBSD nu.

Pentru ca e alt buffer, omule!!! De ce nu intelegi?! Asta am vrut sa-ti spun din prima cind am dat exemplu de o fila de pe un ext3 si una de pe un reiser. ++La ulimit -p e dimensiunea bufferului la pipe-ul in bash (chiar ar fi interesant de vazut daca in, sa zicem, tcsh, are aceeasi dimensiune maxima) iar dimensiunea maxima de 4096 pentru bufferele pe care le arati tu este pentru stdout (daca aveai putina prezenta de spirit aici aratai ca dimensiunea maxima a bufferului la stderr are "alta" valoare, si puteai sa mergi pe varianta "cum ar merge tcpdump [args] >&2 de exemplu - si de ce?"). Ca dimensiunea maxima implicita a bufferului la pipe-uri un bash e 4k (ajustabila cu ulimit -p, atentie) iar la stdout e tot aia nu are nici o relevanta!!! Daca te joci cu ulimit -p schimbi dimensiunea maxima a bufferului la pipe, iar stdout-ul ca-l pipe-uiesti, ca-l dup2-esti, ca-l redirectezi intr-un fisier de pe un filesystem pe care dimensiunea bufferului e 128k el tot 4k va ramine! Vor fi buffere diferite (ala al filedescriptorului pentru stdout se va goli odata al 4k bytes iar ala al filesystemului se va umple odata al 128, ala al pipe-ului se va goli si el cumva, etc, e ca si cum ai turna apa cu o sticla de 2l intr-o alta sticla de 2l sau intr-o caldare - dupa caz).

   Nu am sustinut niciodata asta.  Am dat un exemplu in sensul asta

Atunci ce tot o arzi sus si tare ca linux-4096 si numaistiucareBSD-16384?!?! Sau vrei sa spui ca "ana are mere" insa formulezi cumva ca "capra aia de pe cimpul lui 'nea Gica pe care a boteza-o ionel 'ana' acum ceva timp a facut rost de o strachina in care erau vreo citeva mere". Keep it simple si accentuiaza ideile pe care vrei sa insisti - ca eu nu am distins vroe una.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless