On 1/16/06, Mihai Maties <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Adevarat, am sa mai meditez la solutia asta pentru ca intervine problema
> etica: omul se aboneaza la rlug si se trezeste abonat la inca o lista. E
> destul de delicat, sunt mai multe aspecte implicate in aceasta abordare.

Poti sa o iei invers: sunt unii oameni care nu vor sa vada de pe rlug
decat anunturile importante. Asta nu inseamna ca ceilalti nu trebuie
sa vada acele chestii importante.

Adica nu vad [EMAIL PROTECTED] ca o lista de joburi sau reclame sau mai stiu
eu ce, ci un loc unde se fac anunturi suficient de importante. Unde
acest "suficient" sta mai intai mana celor care posteaza (merita sa
afle si cei subscrisi doar la anunt au ba?) si apoi in cea a
moderatorilor (aceeasi intrebare, pe alt ton ;)  ). Daca nu ma insel,
la fel se face si pe la distributii sau proiecte mari de linux, daca
te inscrii la lista principala, primesti si ce apare pe -anounce.

Parerea mea.

Petre.
Parerea mea.