[EMAIL PROTECTED] scria la data de 17 Ianuarie 2006:

> ca veni vorba: marea problema a documentatiei *BSD-iste e ca e pe
> web. Si daca n-ai aflat inca cum se seteaza o interfata de retea pe
> *BSD sau care e aia devine brusc interesant ;)

    Nu stiu despre ce vorbesti.  E drept ca n-am mai instalat FreeBSD
de ceva vreme, dar atat OpenBSD cat si NetBSD (ca si BSDI si 386BSD
inaintea lor) iti arata interfetele pe care le-au detectat si te
intreaba de IP, netmask, gateway si DNS, sau DHCP.  Ceea ce face si
Linux-ul.  Iar daca nu esti in stare sa raspunzi la intrebarile astea,
poti ajunge la documentatie de pe orice Windows near you. :-)

    Dar daca citesti un HOWTO si nu vrei sa faci exact ce-a avut in cap
autorul, ci ceva putin pe-alaturi, poate fi mai complicat.  Hai sa nu
confundam continutul cu forma...

> Si pentru ca esti vechi: Ce e atit de greu sa dai jos o distributie,
> sa o instalezi si sa te joci cu ea sa vezi ce poate ?

    FWIW, am folosit Linux incepand cu Slackware 2.2 si SLS 3.0, de
pe vremea cand puricele se potcovea cu 99 de ocale de fier, binarele
erau in format COFF, libc era la versiunea 4.x si nu stia ca se numeste
glibc, Debian se chinuia sa se nasca, iar RedHat era free si nu
cunoscuse inca adevaratele fete ale lui Ulrich Drepper si Bob Young. ;-)
Il folosesc si astazi, chiar in locuri in care n-ar trebui, against my
better judgement.  Asta nu inseamna insa ca sunt la curent cu ultimele
zvarcoliri nici ale producatorilor de hardware, nici ale producatorilor
de Linux-uri (vezi semnatura de mai jos).  Motiv pentru care speram sa
gasesc macar raspunsuri, daca nu intelepciune pe lista asta...

    Salutari,

    Liviu Daia

--
Dr. Liviu Daia                                  http://www.imar.ro/~daia