On Friday 27 January 2006 09:52, Radu Stanila wrote:
> Stai sa inteleg si eu .Problema e la functionarea
> proxy-ului http sau la caching-ul acestuia ?
> Daca pun squid-ul sa nu mai cacheze requesturi de la si
> spre .yahoo.com nu ar trebui sa fie ok ?

Depinde de request. Configureaza squid sa lase CONNECT pt
portul de yahoo si foloseste un client de yahoo care stie sa
foloseasca un http proxy prin CONNECT (eu am folosit gaim) si
nu alte aberatii (iar CONNECT e pur si simplu un request
http-like prin care se stabileste un tunel chior TCP, prin
urmare nu se pune problema de caching aici).

--
Mihai RUSU                                      Email: [EMAIL PROTECTED]
GPG : http://dizzy.roedu.net/dizzy-gpg.txt      WWW: