On 1/27/06, Cristian Mitrana <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  problema atunci poate fi de la ppd-ul pe care-l are cups pentru (3),
> daca acolo nu specifici ce capabilitati are imprimanta (adica parametrii
> de care ai nevoie) atunci nu o sa ii paseze scriptului tau.
>   Daca elimini de la (4) scriptul tau si instalezi normal imprimanta merge ?
>
> mitu

te-ai mira daca ti-as zice ca nu are ppd?!

:)

mda. eu tot sper sa rezolv. pentru a nu lasa impresia ca e vreun
super-parametru sau alt secret, este vorba de

job-originating-host-name

in lipsa caruia nu functioneaza corect (pseudo) autentificarea...
care in cazul cups-lpd e minunata si lipseste cu desavarsire, accept
critici daca nu stiu bine.

peace,
_bogdan_