Mentorul va permite doar cateva operatii si va afisa "versiune demo".
Eu am preferat sa am pe samba baza de date si hasp-ul (cel pe care il am eu este pe LPT) sa il pun pe o alta statie cu Win(de fapt nu stiam ca exista License Manager si pt linux), dezavantajul fiind ca acel calc trebuie sa fie in permanenta pornit. Cheia hasp cu pricina este "serialul winmentor", ea da accesul la modulele pe care le-ai cumparat(salarii,productie,etc), verifica ca nr de statii care acceseaza baza de date sa nu fie mai mare decat nr de licente cumparate.

Cred ca cheia aia da accesul doar la module. Probabil ca scrie intr-un fisier cate module acceseaza baza si cate au voie, iar modulele doar verifica treaba asta. Cu alte cuvinte, daca hacker-esti modulul sau daca vii cu un modul propriu n-ai nici o piedica in a accesa baza.

Neagu

ps. Mentir -> a mintzi  WinMent -> a Mintzi in WinGoz