Mai exista Platphorma ? Acum vreo...4 ani cred
daca nu si mai mult imi puneam problema sa cumpar
acel produs (pentru un singur user, deci problemele
in multiuser mode nu ma afectau). Mi-a placut la
acea vreme in special faptul ca avea o interfata
windows cit de cit decenta (spre deosebire de
majoritatea restului aplicatiilor care erau
inca in mod text, foxpro sau clipper) si ca in
plus stia sa foloseasca mai bine o imprimanta
oarecare si sa scoata rapoarte mai aratoase
si mai bine paginate (a la excel daca vreti)
spre deosebire de aceleasi foxuri pentru care
orice imprimanta (inkjet, laser) era doar o
imprimanta matriceala foarte rapida cu un
singur font, astfel incit toate tabelele
mai late (in special balantele de verificare)
trebuiau inghesuite in fel si chip,se spargeau
pe doua rinduri, in fine... aratau jalnic
si abia se puteau citi.
In ultimul moment nu l-am mai cumparat pentru ca
pur si simplu nu am mai reusit sa dau de cei care
vindeau produsul... site mumu, telefon mumu...
in plus la scurt timp s-a modificat TVA-ul parca
si am auzit povesti despre clienti Platphorma care
erau disperati pentru ca nu reuseau sa contacteze
vinzatorul pentru un update. Am dedus la acea
vreme ca au dat faliment si produsul a disparut.
Aparent... au reusit cumva sa invie.

In alta ordine de idei, wizcountul de windows
are o interfata pe care nu o pot numi decit
"patratzoasa", iar conceptele de "design"
"bun gust" "ergonomie" par complet straine de
cei care au gindit interfata numitului wizcount.
Cit despre schema lor cu cite o instanta oracle
pentru fiecare client ... cuvintele cu care as
putea descrie acea arhitectura nu sint pretabile
unei conversatii pe o lista publica.

Si ca sa schimb din nou subiectul, cred
ca "solutia de referinta" era CIEL, insa
despre asta nu stiu nimic decit ca la origini
era tot pt dos (facut in clipper parca) si
apoi a fost portat pe windows. De asemenea imi
aduc aminte ca si astia angajau nu stiu ce schema
anticopiere care mai mult stresa utilizatorii
decit ajuta la restringerea pirateriei.