On Tue, 14 Feb 2006, Serghei Amelian wrote:

Campurile la care fac update nu au index, ci doar alea pe care le folosesc in clauza WHERE. Din cate imi dau seama asta nu ar trebui sa incetineasca masinaria, ba dimpotriva.

Pentru respectivele cimpuri poate ar fi o idee buna sa creezi un index care sa se pupe cu clauzele where folosite de tine. Eventual dupa aia dezactivezi indexul El acum scaneaza toata tabela sa faca la ce row-uri sa faca match, si, intr-adevar, daca ai tabele mari asta genereaza o droaie de activitate cu discul. In cazul de fata e mult mai ieftin sa updatezi _si_ un index (eventual poate nici nu trebuie daca acele cimpuri nu sint indexate) decit sa scanezi toata tabela de fiecare data la fiecare update where.

Dar eu as vrea ceva cam cum are Oracle, ii dai o dimensiune initiala, dupa
care spatiul ocupat pe disc se mareste automat cu o valoare data.

        Get a real RDBMS, get postgresql || oracle.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless