Dan Uscatu wrote:
am nevoie sa fac citeva sisteme de lucru pentru un client. clientul vrea linux, wow :) (pentru ca a paralizat cind a aflat cit costa o licenta de w) deocamdata e clar doar ca voi folosi o varianta de fedora si openoffice. n-am folosit linux pe desktop asa ca... sint pe dinafara problemei. mai departe, apelez la experienta voastra cu astfel de workstation-uri. ce le place end-userilor pentru:

- partajare de fisiere : samba cu ceva client de browse in retea, sau ceva montat de-a gata si complet invizibil (fie samba, fie nfs) ?
- navigare internet : eu le-as pune firefox, e ceva "mai bun" ?
- ce wm/dm sa le pun ? eu n-am mai folosit linux in mod grafic de multa vreme si nu-s la curent :) sistemele au procesoare bunicele, dar au doar 256 mb ram. nu vreau multe briz brizuri, vreau sa se miste bine si sa aiba acolo un file manager si un "network browser". pe vremuri eu foloseam fvwm2 sau chiar twm, dar as vrea sa le ofer ceva mai mult :)
- player de mp3 ?
- alte sugestii generale ?

multumesc

"Live to Win, Dare to Fail !"

Fa un test cu un Vector Linux in loc de Fedora; Am pus pe 3 compuri intr-un secretariat pe 256 RAM si proc la 1.5 ... si merge fara probleme.