eu tin un client cu 8 statii
suse 9.1

dureri de cap la maxim pina vei face implementarea, dupa o sa le
placa, ai sa-i auzi..."eu am la servici linux, ma doare la basca de
virusi si alte bravisme" :)

liste de printare interminabile, conform a nu-stiu-cata porunca "daca
imprimanta nu merge mai da un click, si inca unul si inca unul poate
merge..."

kde
firefox
openoffice
gaim
xmms+lib_mad

aplicatie de conta foxpro de dos cu dosemu, pe server, se merge cu ssh
un share cu nfs pe server unde toata lume sterge documentele celuilalt :)
2 wingowzuri pt jocuri( asta e patronu ) si contabila ( kestiile alea
de la statul nostru drag ) ambele expeie

imprimante matriciale pt facturare, brother si hp laser pt documente

cea mai slaba masina e un amd la 1,7 cu 256 ram, placa onboard
ala merge slabut, dar omu care-l foloseste e rabdator

cam atat