Am rezolvat problema !!! Am bagat CD ul de install suse. La new
install este optiunea upgrade/repair si se pare ca si-a facut treaba f
bine.
Cred ca in BIOS era o diferenta de setare in parametrii CHS/LBA nu
stiu care cum erau. Partitiile le vede corect fdisk -l.
Scuze de zgomot
Recomand cu caldura utilitarul de repair (check disk, reface grub)
totul intr-o interfata prietenoasa :).

Numai bine
Mihai
On 3/2/06, Alex <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> pass ide=ata66 in optiunile de boot
>
> see here: http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=53350

> cat /proc/partitions ce zice? Vede hdx-urile (exact) asa cum apareau ele si pe
> vechea placa?
Partitiile le vede OK