Salut

Ma joc cu un asterisk cu suport de h323, si m-am lovit de problema setarii caller-id-ul la plecare, care se incapataneaza sa ramana setat pe *, orice i-as baga. So far, doar caller id name-ul poate fi setat in el, numarul pur si simplu il ignora si nu reusesc sa-mi dau seama de ce. Aceleasi setari folosite pentru a face un call intern (pe sip) merg perfect si caller-id-ul se seteaza corect, atat ca nume cat si ca numar. Nu gasesc nimic pe goguleee legat de problema asta.
Any idea ?

10x
Alex

ps: Lucrez cu ultimile versiuni de pachete.