On 5/24/06, Adi Andrei <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Daca ai trafic pe clasa default nu e bine.
> Asta inseamana ca ai Ip-uri care nu se "pupa" cu regulile din fisierul
> de conf. Da, e si asta o rezolvare sa pui clasa default mai mare dar nu
> e indicat.
>
> Clasa default e pentru ce nu intra in reguli, e un fel de "daca nu e
> limitat ii dam regula default".
>
> Poate ai trafic intre bridge si retea, pentru asta mai trebuie sa faci o
> clasa cu limite mari(100000) si atunci va disparea traficul default.

Nu am marit clasa DEFAULT. Vezi ca ti-am trimis un mail pe adresa personala
ca sa vezi ce am facut de fapt si de drept. Si merge excelent asa cum ti-am
scris acolo.

Am patit si eu chestia asta ! Cand clasa default trecea de cei 8
apareau probleme de retea adica nu mai mergea nimic. La mine a fos
problema cu traficul local pana in server, dupa ce am adaugat o clasa
local cu src {IP_server} (la recomandarea unui colostas) totul merge
brici. La tine nu e cazul de trafic local banuiesc (totusi si ssh
consuma ceva banda) si poate bloca totul.

Cele bune