Salutare

Am o problema pe care nu am reusit sa o rezolv...

Acum cateva zile, probabil dupa ce am mesterit eu ceva, accesul din retea la
internet se face doar prin proxy. Orice modific in /etc/rc.d/rc.firewall nu are
efect.

Asa ca, dupa cate imi dau eu seama, firewall-ul e in plus iar singurul care
face legea e Squid-ul.

Imi puteti spune, va rog, cum sa fac sa folosesc rc.firewall si din el sa fac
redirectarea catre Squid doar a anumitor ip-uri ?

Deocamdata, e suficient ca userii sa seteze in browser proxy-ul si portul si au
acces la internet asa ca setarile de gateway si dns is in plus..
Asa ca am setat in squid.conf ceva de genul :

acl ok_users src 192.168.0.4
http_access allow ok_users

Dar chestia asta nu imi place, preferam varianta cu iptables din rc.firewall.

Multumesc pentru un eventual raspuns !