On Sun, 11 Jun 2006, Vali Dragnuta wrote:

Majoritatea routerelor "De apartament" fac nat fara sa mai puna
intrebari.  Un altul : linksys cu openwrt pe el (eu folosesc asa ceva,cu
ipsec).
In ce priveste smcul ... sint sigur ca ai citit pina acum manualul
de utilizare :)

Parca porcariile alea de smc-uri stiu sa trimita pachetele ne-nat-uite. tre' sa-i spui ca ip-urile alea is in DMZ sau ceva, oricum daca are ceva de DNZ uita-te pe acolo.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless