On 6/11/06, lonely wolf <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Aveti idee daca animalutul asta de la SMC accepta sa nu faca NAT pt
reteaua din spate ci sa arunce _toate_ pachetele printr-un tunel IPSEC ?
Daca da, la ce performante ma pot astepta? Daca nu stie, puteti
recomanda vreun altul care stie ?

ruterele "de apartament de la linksys" sunt: BEFVP41(io am hw revision
2 - asta stie mai multe tunele parca)  si BEFSX41(astea stiu mai
putine tunele si evident sunt mai ieftine).
BEFVP41-urile au la Setup -> Advanced Routing  - NAT enabled/disabled

dupa cum ziceau si alti listasi poti sa pui wrt54g cu openwrt(din cate
stiu eu imagine default a lor nu face VPN dar poti incerca sa-i pui tu
openswan; ai grija cu dastea ca stiu persoane care le-au bushit
definitiv,in sensu ca trebe rescris eepromu :) , cu diverse teste
openwrt)

--
Cristian Bica