lonely wolf wrote:

> zau? da ce fac ?

lan_filiala - router_filiala - internet - router_hq - lan_hq
10.2.3.0/24 - 1.2.3.4                     5.6.7.8     0.0.0.0/0

tu faci tunel intre lan_filiala si lan_hq si in loc de ce subnet ai tu
in lan_hq pui 0.0.0.0/0 acolo. practic o sa-ti faca source routing dupa
lan_filiala. asta incerc sa-ti zic.

si pe routerul din hq (care presupun ca e linux) faci nat/proxy pentru
cei din filiala.