Alexandrescu Marian Dragosh wrote:
> [...]
Eu il trec la categoria "exotice" sau la categoria "light", insa nu-l
voi folosi niciodata in productie! Nu imi inspira incredere, nu il
consider suficient de matur. Nu mi se pare mai simplu de configurat
decat un bind si diferenta de resurse consumate e neglijabila, insa nu
l-am "forjat".

Ai un motiv anume pentru care tu ai prefera Mara?

> eu am impresia ca nu intereseaza pe nimeni inca un server dns de doi
> centi
Sunt convins ca ai pus un MaraDNS si ai testat!

> open source exista un server dns care se numeste bind si o gluma
> intelectuala care se numeste djbdns
>
> closed source sunt cateva categorie grea insa pentru nevoile tale pune
> bind si culca-te

Offtopic! Daca te duci la un magazin si ceri Coca-Cola nu cred ca vei fi
incantat sa pleci cu Pepsi in sacosa. Daca omul intreaba despre
aplicatia X, tu de ce ii povestesti despre Y si Z? Vrei sa ne arati ca
esti un guru in ale NS-urilor? Ai testat tu djbdns pana ti-a iesit pe
ochi comparativ cu bind si ai ajuns la concluzia ca unul e o gluma si
celalalt e ok? Arata-ne si noua niste grafice comparative, motiveaza-ti
afirmatia.

<NR />