Multumesc pt. raspunsurile argumentate ... Eu folosesc bind de mai bine
de 5 ani ...(pt. NON-rapunsurile ne-ARGUMENTATE) La concret, m-am
orientat pt. alt dns, pt. ca trebuie sa pun un vserver, si in vserver
mai trebe cateva optiuni ca sa fac sa mearga bind. MaraDNS a mers fara
grija, si astfel imi rezolv si eu problema!