On Mon, 2006-07-10 at 19:23 +0300, gaby wrote:
> Salut,
> Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat legat de prioritizarea traficului.
> Problema se pune in felul urmator:
> un server care da acces la internet retelei din spate este pus un server de
> mail.
> in momentul in care vine un mail mai mare, ocupa toata banda de net si viteza
> pe www scade.
> Cum pot face ca in momentul in care vine un mail mai mare sa nu ocupe decat
> 50 % din banda.
> Daca imi poate cineva explica cum e cu Ingress Policer si daca merge in cazul
> [...]

Decat sa te chinui cu ingress policier si cu problemele lui (explicate
foarte bine de colegii mei academicieni) eu as recomanda o masina
dedicata pentru asa ceva, pusa eventual in mod bridge inainte de
"servăr" la modul:

                eth0        eth1
tzeava internet-->|bridge/htb|<--patchcord-->|srv mail/router|<--retea

Iar pe cele 2 interfete ale bridge-ului iti faci limitari/garantari cum
vrei tu. Intotdeauna mi s-a parut cea mai "cusher" solutie.

--
Cioby "si nici nu trebuie recompilat kernel-ul de 3 ori cu optimilizari"