To: "Romanian Linux Users Group" <rlug@lists.lug.ro>
Sent: Wednesday, July 12, 2006 1:49 PM
Subject: Re[2]: [rlug] Prioritizare trafic

Hello Tudor,

solutia....

 Foloseste imq (http://www.linuximq.net/)
 Dupa patch kernel/iptables cu succes
vei avea o noua interfata virtuala imq0 sa zicem.

in iptables mangle o linie gen:

-A PREROUTING -i ethX -j IMQ --todev 0

unde ethX e placa ta dinspre provider

 Apoi pe imq0 poti pune htb si face shaping cum vrei tu
 Vei prinde acolo tot download-ul inainte sa ajunga la procesele
locale de pe masina.

restul afli la
http://www.linuximq.net/faq.html
http://wiki.nix.hu/cgi-bin/twiki/view/IMQ/ImqFaq