On Wednesday 16 August 2006 01:38, Uplink wrote:
> Cu '[' si 'test' nu le mai am demult, dar '[[' are '-ne', '-eq', '-lt',
> etc. pt. compararea de numere, din nou, quotate, pentru a preveni
> expandarea aiurea.

'test' si '[' sunt aproape totuna, la fiecare test de genul asta se executa o
comanda externa. '[[' se executa intern in bash, de aceea este mai eficient.

'[[' e backwards compatible cu '[' si 'test', dar in plus mai are si alti
operatori decat cei "standard".

Sugestia de baza este: daca scriptul va rula exclusiv in bash, folositi '[['.
Daca scriptul trebuie sa fie portabil si va rula si pe alte natii de shell
(sh, ksh, dash ...) atunci folositi '[' sau 'test'.

Mihai